M ü ə l l i m ş ə x s
i y y ə t i .
Müəllim şəxsiyyəti, onun sənət fəaliyyətinin
əsası və hərəkətverici qüvvəsidir. Müəllim əməyində onun şəxsiyyəti
aparıcı
yerlərdən birini tutur. Cəmiyyət öz əziz evladlarını, ümidlərini, gələcəklərini
müəllimə etibar edir. Müəllim dövlətin gələcəyini fəaliyyət prosesində yetişdirir,
vətəndaş kimi formalaşdırır. Ona görə də gəncləri şəxsiyyət kimi formalaşdıran
müəllimin öz şəxsiyyəti daha yüksək formalaşmalıdır. Təlim tərbiyə işinin
müvəffəqiyyəti üçün müəllim həm elmi ,həm də dünyəvi biliklərə yiyələnməli,
inam və yüksək ideyalılığa görə fərqlənməlidir. Eyni zamanda mühüm
keyfiyyətləri də olmalıdır. Müəllimin
şəxsi keyfiyyətləri onun iş fəaliyyətinə istiqamət verir.
Müəllim şəxsiyyətində pedaqoji keyfiyyətlərlə
yanaşı onun fərdi-psixi xassələri də əsas hesab etmək olar.
Buraya müəllimin
pedaqoji qabiliyyətlərini, xarakterini, iradi və əqli xüsusiyyətlərini daxil
etmək olar. Yaradıcılıq bacarığı müəllimin cəmiyyətlə birlikdə inkişafını təmin
edir. Müəllim şəxsiyyətinin əsasında ilk növbədə təcrübə, bilik, bacarıq,
vərdiş və adətlər xüsusi yer tutur.
Müəllim bacarığı və səxsi
qabiliyyətlər yüksəlişi iş fəaliyyətinin
müvəffəqiyətini təmin edir. Bildiyimiz
kimi pedaqoji vərdişlərini bir neçə formada xarakterizə etmək olar:
1.Məlumatlandırma
2. Cəlbetmə
3. Fəallaşdırmaq
4. inkişaf etdirmək.
Sadalanan pedaqoji bacarıq və vərdişlər təlim
prosesində yaranır , inkişaf edir. Bunun üçün də müəllim iş fəaliyyətində özünə
qarşı tələbkarlıq göstərməlidir. Təvazükarlıq
və özünəqarşı tələbkarlıq müəllim
üçün xarakterik olan keyfiyyətlərdəndir.
Bildiyimiz kimi müəllimlərin hamısında şagirdlərlə münasibət, ünsiyyət
bacarığı eyni olmur. Onlar arasında qarşılıqlı ünsiyyət nə qədər düzgün
qurularsa, onların idarə olunması, tərbiyə işinin təşkili bir o qədər səmərəli
olar. Elmi yazılarda müəllimləri bir neçə qrupa ayırırlar:
Şagirdlərlə daim ünsiyyətdə olan
müəllimlər;
onlara hörmətlə yanaşan , dərin inam və etimad
bəsləyən, geniş düşüncəli şəxsiyyət kimi yanaşan müəllimlər;
ünsiyyətə can atan,lakin
alındırmağı bacarmayan;
məhdud işguzar ünsiyyətlə fəaliyyətini bitmiş
hesab edən müəllimlər.
Pedaqoji ünsiyyət zamanı müəllim şəxsiyyətinin ən dəyərli və pedaqoji
fəaliyyət üçün zəruri olan keyfiyyəti onun pedaqoji bacarıq və qabiliyyətidir. Ünsiyyət
zamanı müəllimin pedaqoji bacarıq və qabiliyyəti onun
şəxsiyyətinin ən dəyərli və iş fəaliyyəti üçün zəruri olan keyfiyyət hesab
olunur. Müəllim pedaqoji səviyyəsini onun şagirdlərlə, valideynlərlə iş,
müəllim yoldaşları ilə düzgün münasibət saxlaya bilməklə təzahür etdirir. Bu xüsusiyyətlərin
əsasında həddi aşmamaq, pedaqoji
qaydalara əməl etmək durur. Və bununla da müəllim öz şəxsi keyfiyyətlərinin-şəxsiyyətinin
yüksəlməsinə nail olur və eyni zamanda cəmiyyətinin inkişafına xidmət edir.
Комментариев нет:
Отправить комментарий